Shark Beach with Chris Hemsworth
Chris Hemsworth tutkii haiden käytöstä tieteellisestä näkökulmasta ja selvittää, kuinka ihmiset ja hait voivat elää turvallisesti rinnatusten. Haihyökkäysten määrän kasvettua Australian itärannikolla Hemsworth tutustuu eri hailajeihin ja niiden käytökseen. Samalla hän tutkii ehkäiseviä keinoja ja viimeisintä teknologiaa, joiden avulla haiden ja ihmisten kohtaamisia voitaisiin välttää.