Spy - vakoojan asussa
Hervottoman hauska Melissa McCarthy tarttuu aseisiin toiminnantäyteisessä komediassa, jossa toimistossa töitä paiskivasta CIA-analyytikosta tuleekin maailman uusin ja yllättävin salainen ase.