Star Wars Vintage: Story of the Faithful Wookiee
Kun Luke Skywalker ja Han Solo saavat tartunnan oudosta nukkuvasta viruksesta, Chewbacca etsii apua epätodennäköiseltä liittolaiselta - aarteenmetsästäjä Boba Fettiltä. Chewien Wookiee-vaistot varoittavat, että jutussa on jotain hämärää. Tässä harvinaisessa lyhytanimaatiossa on alkuperäisten Star Wars -tähtien äänet.
Kun Luke Skywalker ja Han Solo saavat tartunnan oudosta nukkuvasta viruksesta, Chewbacca etsii apua epätodennäköiseltä liittolaiselta - aarteenmetsästäjä Boba Fettiltä. Chewien Wookiee-vaistot varoittavat, että jutussa on jotain hämärää. Tämä lyhytanimaatio kuuluu The Star Wars Holiday Specialiin, joka esitettiin tv:ssä kerran, 17. marraskuuta 1978. Siinä nähdään ensi kertaa Boba Fett, joka kehitettiin Imperiumin vastaisku -elokuvaan. Alkuperäiset Star Wars -tähdet palasivat ääninäyttelijöiksi.