Nuoripari matkaa hienoon saariravintolaan, jonka kokki on valmistanut kalliin ja upean aterian. Pian selviää, että illallisvieraille tarjoillaan järkyttäviä yllätyksiä. Mustan komedian ovat käsikirjoittaneet Seth Reiss ja Will Tracy, ohjauksesta vastaa Mark Mylod.
Nuoripari Margot ja Tyler matkaavat syrjäiselle saarelle hienoon ravintolaan, jossa salaperäinen kokki on valmistanut loistokkaan ja kalliin aterian. Pian selviää, että hemmotelluille vieraille tarjoillaan järkyttäviä yllätyksiä. Kulutusjuhla saa hivittavan pelottavan merkityksen tässä mustassa komediassa, jota tähdittävät Hong Chau, Janet McTeer, Judith Light sekä John Leguizamo. Elokuvan ohjauksesta vastaa Mark Mylod, ja sen ovat käsikirjoittaneet Seth Reiss ja Will Tracy.