Poor Things
Uskomaton ja mielikuvituksellinen kehitystarina Bella Baxterista, nuoresta naisesta, jonka loistava ja omaperäinen tieteilijä herättää uudelleen henkiin. Tiedonjanoinen Bella haluaa kokea ulkomaailman ja karkaa hurjalle seikkailulle maanosien halki. Aikansa ennakkoluuloista vapautunut Bella päättää määrätietoisesti ryhtyä puolustamaan tasa-arvoa ja vapautumista.