The Transporter
Rahaa vastaan vaarallisia ja laittomia tavaroita toimittavan miehen elämä mullistuu, kun hänet palkataan kuljettamaan pakkaus, joka osoittautuukin kauniiksi, suukapuloiduksi naiseksi.
Frank Martin (Jason Statham) on alansa paras. Hän kuljettaa vaarallisia ja laittomia tavaroita kyselemättä mitään. Mutta hänen viimeisin lähetyksensä, kansainvälisten orjakauppiaiden sieppaama kaunis nuori nainen, mutkistaa hänen toimitussuunnitelmaansa vaarallisesti. Frank joutuu heittäytymään täysillä herkeämättömään, vauhdikkaaseen taisteluun pelastaakseen kallisarvoisen lastinsa – ja oman henkensä.