Keinoja kaihtamatta
Toiminnantäyteisessä komediassa FDR:n (Chris Pine) ja Tuckin (Tom Hardy) ystävyys joutuu koetukselle, kun vakoojat rakastuvat samaan naiseen (Reese Witherspoon).