Komedia, Romantiikka
Kolme suosittua huutosakkilaista valmentaa lukion kaihoisasta uudesta oppilaasta syötin kostaakseen poikaystävälleen, joka on seurustellut heidän tietämättään koko kolmikon kanssa.