Helinä-keiju ja suuri keijupelastus
Ennen kuin hänet oli edes esitelty Leenalle ja Kadonneille pojille, Helinä-keiju tapasi Liisin, pienen keijukaisiin vakaasti uskovan tytön. Kauniilla Englannin maaseudulla tapahtuu kiehtova kohtaaminen, kun Liisi löytää Helinän. Kun heidän erilaiset maailmansa yhdistyvät, Helinä muodostaa erityisen suhteen ystävän tarpeessa olevan uteliaan tytön kanssa. Kun muut keijut käynnistävät uhkarohkean pelastusoperaation, Helinä ottaa valtavan riskin vaarantaen oman turvallisuutensa ja keijujen tulevaisuuden.