Toy Story – leluelämää
Toy Story – leluelämää sijoittuu maailmaan, jossa leluilla on oma elämänsä, kun ihmiset eivät ole paikalla. Se vie elokuvankatsojat fantastisen hauskalle matkalle, joka nähdään pääasiassa kahden kilpailevan lelun silmin: narusta vedettävän puhuvan cowboylelu Woodyn ja sankarillisen avaruustoimintahahmon Buzz Lightyearin. Koomisen yhteensopimaton kaksikko oppii lopulta panemaan erimielisyytensä syrjään, kun ne joutuvat eroon omistajastaan Andysta ja löytävät itsensä hulvattomasta seikkailuntäyteisestä tehtävästä. Ainoa keino selvitä on muodostaa kiusallinen liitto.