Tutankhamonin värikäs hauta
Maailman sensaatiomaisimmasta arkeologisesta löydöstä, Tutankhamonin haudasta, on kulunut vuosisata. Nyt pääset todistamaan dramaattista löytöhetkeä ja ihastelemaan haudan ainutlaatuisia aarteita juuri sellaisina kuin ne tapahtumahetkellä nähtiin, väreissä. Yksityiskohtaista historiantutkimusta hyödyntävän modernin väritystekniikan ansiosta Howard Carterin tekemän löydön aikainen Egypti saatiin herätettyä henkiin.