Toiminta ja seikkailu, Trilleri
Kokiksi ryhtynyt entinen erikoisjoukkojen sotilas taistelee miltei yksinään USS Missourin valtaajia vastaan. Kaappareiden tähtäimessä ovat laivan ydinkärjet.