Broken Arrow - operaatio erämaassa
Christian Slater ja John Travolta tähdittävät toimintatrilleriä, joka kertoo suunnitelmasta varastaa ydinkärki ja vaatia siitä lunnaat – ja ainoasta miehestä, joka kykenee estämään suunnitelman.
Kaksi lentäjä-ässää joutuu napit vastakkain, kun toinen heistä päättää kaapata heidän kokeellisen B-3-pommikoneensa ydinkärjet. Taistelu raivoaa ilmassa ja maan pinnalla, jahti jatkuu junien ja Humvee-autojen kyydissä ja helikoptereita räjähtelee luopiopilotin leikkiessä kissaa ja hiirtä aiemman suojattinsa kanssa.