Veneilyn hurmaa
Innokas vesihiihtäjä Hessu päättää opettaa pojalleen tätä jaloa taitoa ja päätyykin vahingossa osaksi mestaruuskilpailua. Hän kohtaa huono-onnisen mustekalan ja koukkaa kiertotien kautta hurjan vauhdikkaalla matkallaan voittoon.