Hiihtämisen taito
Selvitettyään oikein pukeutumistavan Hessu suuntaa rinteille esittelemään laskettelun jaloa taitoa. Hupihetkien ja kommellusten siivittämänä Hessu esittelee käännöksiä, takaperin laskettelua ja jopa mäkihyppyä.