Werewolf By Night
Eräänä synkkänä ja myrskyisänä yönä hirviönmetsästäjien salaseura tulee esiin varjoista ja kokoontuu pahaenteiselle Bloodstone-temppelille johtajansa kuoleman jäljiltä. Omituisen ja kammottavan muistotilaisuuden osanottajat ajautuvat mukaan salaperäiseen ja kohtalokkaaseen kilpailuun mahtavasta reliikistä – ja päätyvät jahdin seurauksena kasvokkain vaarallisen hirviön kanssa.
Eräänä synkkänä ja myrskyisänä yönä hirviönmetsästäjien salaseura tulee esiin varjoista ja kokoontuu pahaenteiselle Bloodstone-temppelille johtajansa kuoleman jäljiltä. Omituisen ja kammottavan muistotilaisuuden osanottajat ajautuvat mukaan salaperäiseen ja kohtalokkaaseen kilpailuun mahtavasta reliikistä – ja päätyvät jahdin seurauksena kasvokkain vaarallisen hirviön kanssa. 1930- ja 1940-lukujen kauhuelokuvista inspiraatiota saanut hyytävä spesiaali herättää pelon ja kammotuksen tunteita, pitää yllä jännittävää tunnelmaa, säikyttelee katsojia ja tutustuttaa heidät Marvel Cinematic Universen uuteen kolkkaan.