X-Men: First Class
Ennen kuin professori X:stä ja Magnetosta tuli periviholliset, he olivat parhaat ystävät. He yrittivät yhdessä muiden mutanttien kanssa pysäyttää suurimman vaaran, jonka maailma on koskaan kohdannut.