Z-O-M-B-I-E-S
Nyt kun valtio on luonut laitteen, joka estää zombeja himoitsemasta aivoja, Seabrook High'ta, yhdenmukaisuuteen ja perinteisiin keskittynyttä koulua odottaa integraatio Zombietownin nuorten kanssa. Ihmis- ja zombiopiskelijoilla on vaikeuksia rinnakkaiselossa, mutta orastava ystävyys cheerleader Addisonin ja zombi Zedin välillä voi yhdistää lukion ja koko yhteisön pysyvästi.