“Our Only Chance” kertoo Candelasta, nuoresta naisesta, joka työskentelee logistiikkafirmassa ja tavoittelee unelmaansa laulajanurasta. Candelan elämä muuttuu, kun Fede Ariza, tärkeä levy-yhtiön johtaja, kuulee hänen laulavan baarissa. Samana iltana Candela tapaa Diegon, vanhan luokkatoverin lukiosta, jonka tavoite on tulla ammattilaisnyrkkeilijäksi. Tarinassa molemmat oppivat käsittelemään pettymystä, harhaluuloa, rakkautta ja ystävyyttä.