Afrikan salaiset ihmeet
Afrikka on äärimmäisyyksien maa aina armottomilta aavikoilta aktiivisiin tulivuoriin ja valtaviin järviin ja jokiin. Pedot ottavat yhteen selviytymistaisteluissa joissain maailman karuimmista olosuhteista tämän inspiroivan mantereen joka kolkassa.