Arpo
Arpo suunniteltiin kommandorobotiksi ja rakennettiin hurjaksi taistelukoneeksi. Koska maailmaan saatiin rauha, Arpo muokattiin uudelleen hoivaamaan, koodattiin uudelleen halailemaan ja nimitettiin virallisesti lapsenvahtirobotiksi!