Castelcorvon ritarit
Salaisuuksia, mysteerejä ja pelottavia taikaolentoja. Pieni Castelcorvon kylä ei ole niin levollinen kuin se vaikuttaa olevan. Vain joukko rohkeita ritareita voi pitää kylän turvassa. Neljän nuoren — Giulian, Riccardon, Betan ja Matteon — on ratkaistava arvoituksia ja kohdattava pelkonsa taistellakseen Castelcorvossa piileksivää pahuutta vastaan.
Italian maalaismaisemissa, kaukana kuljetuimmilta poluilta, sijaitsee pieni Castelcorvon kylä. Pikkuisen kylän ylle kohoaa vaikuttava muinainen linna. Kylässä eletään verkkaista elämää, kaikki tuntevat toisensa. Rauhallinen ja idyllinen paikka, eikö vain? Ei laisinkaan. Mukulakivikatujen ja värikkäiden pienten talojen keskellä lymyilee noitia ja muita pelottavia taianomaisia olentoja. Ja mikä tärkeintä, onko vanha linna todella asumaton vai kätkeekö se sisälleen mysteerejä ja salaisuuksia, joiden paljastamiseen vaaditaan rohkeita ihmisiä? Castelcorvo ei ole rauhaisa paikka. Siksi kylän turvaamiseksi on kutsuttu joukko rohkeita ritareita. Neljän nuoren — Giulian, Riccardon, Betan ja Matteon — on ratkaistava arvoituksia ja kohdattava pahimmat pelkonsa. Vain siten he voivat aikuistua, elää suurta seikkailua ja kehittyä sankareiksi, jotka taistelevat Castelcorvossa piileksivää pahuutta vastaan.