Dr. Oakley, Yukon Vet
Eläinlääkäri Michelle Oakley hoitaa lähes kaikkea, mitä Yukonissa liikkuu. Hän tekee kotikäyntejä tuhansien neliökilometrien alueella ja auttaa sekä luonnonvaraisia eläimiä että kotieläimiä. Seurana hänellä on teini-ikäiset tyttäret sekä skalpellinterävä huumori, kun hän tasapainoilee täysiaikaisen eläinlääkärin työn sekä vaimon ja äidin roolien välillä samalla kun vie meidät eräisiin maailman karuimpiin ja syrjäisimpiin maisemiin.