Disney Gallery / Star Wars: The Book of Boba Fett
"Disney Gallery: The Book of Boba Fett" näyttää kulissien takaisen tarinan legendaarisen palkkionmetsästäjän paluusta Tatooinelle palkkasoturi Fennec Shandin kanssa aikomuksenaan vaatia Jabba Huttin aiemmin johtaman alueen itselleen. Tässä tarkkanäköisessä uudessa erikoisohjelmassa elokuvantekijät, näyttelijät ja työryhmä paljastavat ennen näkemätöntä materiaalia, uraauurtavaa teknologiaa ja tehosteet, jotka herättivät kaiken eloon.