Disney Gallery / Star Wars : The Mandalorian
Disney Gallery / Star Wars: The Mandalorian on dokumenttisarja, joka raottaa verhoa The Mandalorianiin. Kukin jakso tutkii näytellyn Star Wars -televisiosarjan eri puolia haastattelemalla näyttelijöitä ja kuvausryhmää, sekä näyttää kuvamateriaalia kulisseista.