The Fosters
Tunnin mittaisessa The Fosters draamasarjassa seurataan etnisesti värikkään perheen elämää. Kahden äidin johtamaan perheeseen kuuluu niin otto- kuin biologisiakin lapsia. Stef Adams Foster on poliisi, ja hänen vaimonsa Lena Adams Foster koulun rehtori. Tiiviin uusioperheen jäseniä ovat Stefin biologinen Brandon-poika aiemmasta avioliitosta sekä yhteiset adoptiokaksoset Mariana ja Jesus. Nyt pariskunta on adoptoinut myös Jude-pojan, jonka Callie-sisko haaveilee myös adoptiosta vaikeasta taustastaan huolimatta.