A Christmas Carol
Steven Knightin omaperäinen näkemys Charles Dickensin ikonisesta kummitustarinasta. Tämä synkkä, selkäpiitä karmiva uudelleentulkinta vie mukanaan Ebenezer Scroogen sielun yön pimeyteen.