Harlem Ice
”Harlem Ice” on viisiosainen dokumenttisarja, jossa seurataan Figure Skating in Harlemin tyttöjä heidän valmistautuessaan muodostelmaluistelukisoihin ja -esityksiin sekä elämää mullistavaan kokemukseen. Tyttöjen silmin koemme FSH-kauden ylä- ja alamäet sekä heidän ainutlaatuisia kokemuksiaan POC-tyttöinä, kun he murtavat jään matkallaan maailmanlaajuisille lavoille.
”Harlem Ice” on viisiosainen dokumenttisarja, jossa seurataan Figure Skating in Harlemin tyttöjä heidän valmistautuessaan muodostelmaluistelukisoihin ja -esityksiin sekä elämää mullistavaan kokemukseen. Tyttöjen silmin koemme FSH-kauden ylä- ja alamäet sekä heidän ainutlaatuisia kokemuksiaan POC-tyttöinä, kun he murtavat jään matkallaan maailmanlaajuisille lavoille. Seuraamme siskoksia Tori ja Ashley, tulokas Adriannaa sekä kokenutta Ariyanaa ja näemme, kuinka joka tyttö tekee osansa tuodakseen Harlem Icen maailmankartalle.