Welcome to Wrexham
Rob McElhenney ja Ryan Reynolds johtavat Wrexhamin jalkapalloseuraa tavoitteenaan luoda altavastaajan tarinan, josta koko maailma voisi innostua. Tämä dokumenttisarja seuraa Hollywoodista Walesiin heidän pikakurssiaan seuran omistamisesta sekä joukkueen ja kaupungin yhteen kietoutuneita kohtaloita.
Ryan Reynolds ja Rob McElhenney yrittävät ostaa jalkapalloseuran Yhdistyneessä kuningaskunnassa.
Wrexhamin jalkapalloseura pyrkii pudotuspeleihin uusien omistajiensa tutustuessa itse lajiin.
Rob ja Ryan yrittävät suostutella pelaajia ja johtajia ottamaan riskin Wrexhamin suhteen.
Seuran ensimmäinen kotiottelu uudella aikakaudellaan koittaa, ovatpa Rob ja Ryan valmiita tai eivät.
Ryan Reynolds ja Rob McElhenney yrittävät täyttää yhden suurimmista lupauksistaan Wrexhamille.
Tässä "hyvin erityisessä jaksossa" Ryan ja Rob vievät meidät kiertomatkalle Walesiin.
Wrexhamin puheenjohtajat Ryan Reynolds ja Rob McElhenney tulevat yllätysvierailulle otteluun.
Ryan Reynolds ja Rob McElhenney pääsevät vihdoin Wrexhamiin viettämään aikaa joukkueensa kanssa.
Ärtyneet fanit marisevat Wrexhamin kehnosta suoriutumisesta ja manageri Phil Parkinsonista.