Matildas: The World at Our Feet
Tämä innoittava ja intiimi kulissientakainen tarina kertoo Matildasista, Australian naisten jalkapallojoukkueesta, joka valmistautuu MM-kilpailuihin kotimaaperällään. Pelaajia seurataan kentällä ja sen ulkopuolella, kun he innoittavat seuraavaa sukupolvea.
Innoittava ja intiimi kulissientakainen tarina Matildasista, Australian naisten jalkapallojoukkueesta. Matildasin pelaajat (Sam Kerr, Ellie Carpenter, Mary Fowler ja muut) paljastavat, mitä uhrauksia ovat tehneet ja mitä vaikeuksia ovat saaneet kestää tullakseen huippupelaajiksi maailman suosituimmassa urheilulajissa. Vaikeuksista huolimatta heillä on yksi tavoite: jättää pysyvä perintö ja innoittaa tulevia sukupolvia tavoittelemaan unelmiaan. Kuuden jakson aikana seurataan pelaajia kentällä ja sen ulkopuolella, kun he valmistautuvat tähän asti suurimpaan haasteeseensa, kotimaassaan järjestettäviin vuoden 2023 MM-kilpailuihin.
MM-kilpailuihin valmistautuva Matildas pelaa maailman parhaita vastaan. Joukkue kokee järkytyksen.
Matildas on liikuttunut siteestä faniensa kanssa. Tähtipelaaja loukkaantuu yllättäen järkyttävästi.
Monien vanhempien pelaajien levätessä Matildasin uuden sukupolven on aika näyttää, mihin pystyy.
Mary Fowler liittyy isoon seuraan. Vanhemmat pelaajat palaavat kohtaamaan olympiavoittaja Kanadan.
Matildas haluaa kostaa vuoden 2020 olympialaisten tappion. He toivovat jättävänsä perinnön.