Justified
Toiminnan räjähtävässä keskiössä on asetta heiluttava lännensankari ja liittovaltion seriffi Raylan Givens, joka kohtaa murhia, huumeita, pankkiryöstöjä, gangstereita, rikosperheitä ja korruptoituneita poliitikkoja. Hänen vastustajansa on ovela ja monimutkainen lainsuojaton Boyd Crowder, mutta oikea villi kortti on Ava Crowder, salaperäinen nainen, joka ei osaa päättää näiden kahden miehen ja lain oikean ja väärän puolen väliltä.