Under the Banner of Heaven
Tutkiessaan Brenda Wright Laffertyn ja hänen vauvaikäisen tyttärensä murhia Salt Lake Valleyssä sijaitsevassa lähiössä etsivä Jeb Pyre saa selville haudattuja totuuksia Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen kirkon uskonnon alkuperästä ja taipumattoman uskon väkivaltaisista seurauksista.
Etsivät Jeb Pyre ja Bill Taba tutkivat mormoninaisen ja hänen vauvansa raakoja, synkkiä murhia.
Uusia asioita selviää Brendan yrityksestä tehdä jotain Laffertyn perheen joidenkin jäsenten suhteen.