PIK-KU - Puhelu vauvalle (Lyhytelokuvat)
T.O.T.S. Junior Fliers Pip ja Freddy eivät tiedä mitään ihanampaa kuin viedä suloisia eläinvauvoja niiden loppuelämän perheisiin – mutta mitä sen jälkeen tapahtuu? Pip ja Freddy soittavat muutamille suosikeilleen, kyselevät kuulumisia ja laulavat heille ihan oman laulun!