Kiff
Sarjassa seurataan Kiffiä, optimistista oravaa, jonka elämänjano vie hänet lukuisille seikkailuille kaupungin halki yhdessä rennon pupubestiksensä Barryn kanssa. Kaksikko tasapainoilee koulun, parisuhteiden ja usein omalaatuisen yhteisönsä välillä maailmassa, jossa eläimet ja taianomaiset kummajaiset jakavat arkensa.