Kiki the Feather
Kanarialintu Kiki on elänyt koko ikänsä häkissä vanhan rouvan hoivissa. Hän haaveilee lentävänsä vapaiden lintujen kanssa, ja kun häkin ovi jää auki, Kiki karkaa. Vapaana eläminen ei kuitenkaan ole niin helppoa kuin miltä näyttää.