Mars
Vastaavien tuottajien Brian Grazerin ja Ron Howardin eeppinen sarja, joka kertoo Marsin asutuksesta vuonna 2033. Sarjassa yhdistyvät ainutlaatuisella tavalla draamakerronta, dokumentaariset katkelmat ja elokuville vertoja vetävät visuaaliset tehosteet. Sarja kertoo, mitä avaruustutkimuksen merkittävät edustajat ovat tekemässä, jotta matkasta Marsiin tulisi totta, ja näyttää meille heidän tavoittelemansa maailman.