Moon Knight
Steven Grant, rauhallinen lahjakaupan työntekijä, alkaa kärsiä muistikatkoista ja toisen elämän muistoista. Hän huomaa potevansa dissosiatiivista identiteettihäiriötä ja jakavansa kehonsa palkkasoturi Marc Spectorin kanssa. Vihollisten lähestyessä Steven/Marcin on pärjättävä monisyisten identiteettiensä kanssa samalla kun he syöksyvät tappavaan mysteeriin Egyptin mahtavien jumalien keskuudessa.