Don't Trust the B---- In Apartment 23
Sinisilmäisen pikkukaupungin tytön unelmat suurkaupungista murskautuvat heti ensimmäisellä viikolla New Yorkissa. Hän päätyy kämppäkaveriksi pahimman painajaisensa kanssa tässä hillittömässä kahdesta tytöstä kertovassa komediassa, joka on täynnä toinen toistaan lennokkaampia henkilöhahmoja.