High Fidelity
Uusi tulkinta Nick Hornbyn vuoden 1995 romaanista Uskollinen äänentoisto pyörii naispuolisen levykauppiaan Robin ympärillä, kun hän käy läpi vanhoja suhteitaan musiikin ja populaarikulttuurin kautta.