Pixar Popcorn
Nappaa nopsaa Pixar-välipalaa! Tässä lyhytelokuvakokoelmassa näet suosikkihahmosi upouusissa suupalan kokoisissa tarinoissa. Pixarin animaattorit ovat loihtineet tarjolle maukkaita Pixar-herkkuja.