Star Wars: Ewoks
Matkaa Endorin metsäkuuhun ja käy toisessa maailmassa suosikkiesi, pörröisten Tähtien sodan sankareiden luona: pienet mutta mahtavat Ewokit seikkailevat toiminnan täyteisessä animaatiosarjassa. Kohtaat nuoren Wicketin, hänen ystävänsä, prinsessa Kneesaan, Teebon ja Lataran ja koko heimon, kun koetaan fantastisia seikkailuja Kirkkaan puun kylässä.
Matkaa Endorin metsäkuuhun ja käy toisessa maailmassa suosikkiesi, pörröisten Tähtien sodan sankareiden luona: pienet mutta mahtavat Ewokit seikkailevat omassa toiminnan täyteisessä animaatiosarjassaan. Nauti kaikista 26 jaksosta, kun kohtaat nuoren Wicketin, hänen ystävänsä, tulevan päällikön eli prinsessa Kneesaan, velhon oppilaan Teebon, näyttävän aloittelijamuusikko Lataran ja heidän koko heimonsa, kun koetaan fantastisia seikkailuja Kirkkaan puun kylässä. Kohdataan ihmeellisiä olentoja ja petollisia suolla asuvia Dulokeja, puolustetaan kylää taikaa käyttäviltä vihollisilta ja taistellaan Imperiumin taistelussa. Varmaa on se, että Ewokit tarjoavat aina jännitystä ja hauskanpitoa täydellä "Voimalla"!