Tell Me Lies
Sarjassa seurataan myrskyisää mutta huumaannuttavaa suhdetta sen edistyessä kahdeksan vuoden aikana. Kun Lucy Albright ja Stephen DeMarco tapaavat yliopistossa, he ovat siinä kehityksen kannalta keskeisessä iässä, jossa näennäisen arkipäiväisillä päätöksillä on ajan myötä peruuttamattomia seurauksia. Heidän romanssistaan kehkeytyy nopeasti koukuttava punos, joka muuttaa pysyvästi paitsi heidän elämänsä myös kaikkien heidän ympärillään olevien elämät.