Swiped
Todellisen tarinan inspiroimana ”Swiped” esittelee Bumble-deittisovelluksen perustajan Whitney Wolfen, joka rohkeudella ja nerokkuudella raivaa tiensä miesvaltaiselle teknologia-alalle.