Terra Nova
Vastaavat tuottajat Steven Spielberg, Peter Chernin, René Echevarria ja Brannon Braga esittelevät eeppisen 85 miljoonaa vuotta kattavan seikkailun. Shannonin perhe lähtee Kymmenennen siirtolaisryhmän mukana Terra Novaan, ensimmäiseen tähän kauniiseen mutta vaaralliseen maahan perustettuun siirtokuntaan.
Vastaavat tuottajat Steven Spielberg, Peter Chernin, René Echevarria ja Brannon Braga esittelevät eeppisen 85 miljoonaa vuotta kattavan seikkailun. Shannonin perhe lähtee Kymmenennen siirtolaisryhmän mukana Terra Novaan, ensimmäiseen tähän kauniiseen mutta vaaralliseen maahan perustettuun siirtokuntaan. Värikkään menneisyyden omaava omistautunut perheenisä Jim Shannon opastaa perhettään tässä rajattoman kauneuden, mysteerien ja kauhun uudessa maailmassa. Jimin vaimo Elisabeth on traumakirurgi ja uusin lisä Terra Novan lääkintäjoukkoihin. Heidän 17-vuotias poikansa Josh kokee ristiriitaisia tunteita joutuessaan jättämään tuntemansa elämän taakseen. Joshin hellyttävän kömpelö 15-vuotias sisko Maddy toivoo Terra Novan tarjoavan hänelle mahdollisuuden luoda itsensä uudelleen. Vaikka Elisabethin lääketieteellinen koulutus ansaitsi perheelle paikat siirtolaisryhmään, sen viisivuotiaaseen Zoe-tyttäreen liittyvä salaisuus vaarantaa pian heidän paikkansa tässä utopiassa. Shannonien saavuttua heidät esitellään siirtokunnan karismaattiselle ja sankarilliselle ensimmäiselle uudisraivaajalle, komentajakapteeni Nathaniel Taylorille. Taylor varoittaa tulokkaita sanoen, että vaikka Terra Nova onkin uusien mahdollisuuksien ja uusien alkujen paikka, kaikki ei ole siellä niin idyllistä kuin miltä ehkä aluksi vaikuttaa.