The 90s Greatest
90-luku oli seksin ja skandaalien vuosikymmen, joka hämärsi kaikki rajat – julkisen ja yksityisen, uutisten ja viihteen, todellisuuden ja fantasian.
Kun 90-luku alkoi, oli Berliinin muuri juuri kaatunut ja pian myös muut muurit olivat murenemassa – julkisen ja yksityisen, uutisten ja viihteen, todellisuuden ja fantasian. Muutoksen tuulet toivat uusia ääniä, jotka puhuivat kovia totuuksia ja puskivat seksiä ja julkisuutta parrasvaloihin enemmän kuin koskaan ennen. Internetin synty ruokki kollektiivista pakkomiellettä viihdejournalismiin, ennakoiden joukkotiedottamisen ja misinformaation uutta aikakautta.