The Artful Dodger
Artful Dodger on nerokas kirurgi ja entinen varas, joka yrittää parantaa tapansa Port Victoryn siirtokunnassa. Hänen mentorinsa Fagin vetää häntä kuitenkin jatkuvasti takaisin rikosten pariin, ja kuvioita sekoittaa myös kuvernöörin tytär, lady Belle. Pääseekö Dodger menneisyyttään pakoon?