The Kardashians
Kaikkien tuntema ja rakastama perhe palaa upouudessa sarjassaan, joka toimii kaiken kattavana kulkulupana heidän elämiinsä. Kris, Kourtney, Kim, Khloé, Kendall ja Kylie tuovat kamerat takaisin paljastaakseen otsikoiden takaisen totuuden.