The Old Man
Dan Chase livisti CIA:sta vuosikymmeniä sitten ja on pitänyt siitä asti matalaa profiilia. Kun salamurhaaja saapuu ja yrittää eliminoida Chasen, tämä entinen agentti tajuaa, että turvatakseen tulevaisuutensa hänen täytyy tehdä rauha menneisyytensä kanssa.