Whiskey on the Rocks
Whisky on the Rocks on leikkisä kertomus siitä, mitä todella tapahtui noina loka- ja marraskuun vaihteen dramaattisina päivinä vuonna 1981, kun Neuvostoliiton sukellusvene U-137 ajoi karille Karlskronan saaristossa. Maailma ei ole koskaan ollut lähempänä täysimittaista globaalia konfliktia ja kaikki vastuu on nyt yhden miehen, Ruotsin pääministerin Thorbjörn Fälldinin harteilla.