Wu-Tang: An American Saga
Sarja sijoittuu New Yorkiin varhaisella 90-luvulla, jolloin crack-kokaiiniepidemia riehui pahimmillaan. Seuraamme Wu-Tang Clanin muodostamista Bobby Diggsin eli RZA:n vision pohjalta. Hän yrittää yhdistää tusinan nuoria mustia miehiä, jotka ovat kahden vaiheilla musiikille ja rikollisuudelle omistautumisen suhteen mutta nousevat lopulta yhdeksi Amerikan epätodennäköisimmistä menestystarinoista.